Aannamebeleid

Aventurijn heeft jaarlijks plek voor maximaal 56 leerlingen in de groepen 1. Als u geïnteresseerd bent in de school, kunt u uw kind aanmelden. Dat mag al voordat uw kind 2,5 jaar wordt. Uw aanmelding komt dan op de interesselijst te staan. Zodra uw kind 2,5 jaar is én er plek is, wordt u uitgenodigd voor een rondleiding. Als u na de rondleiding Aventurijn een passende plek vindt, kunt u uw kind inschrijven zodra het 3 jaar is geworden.

Vanwege de grote belangstelling voor de school hanteren wij een inschrijvingstermijn van 1 maand, nadat uw kind 3 jaar is geworden. Na deze maand komt de plek vrij voor andere geïnteresseerden.

Met betrekking tot de inschrijvingen hanteert Aventurijn tevens de volgende afspraken:

• Broertjes en zusjes hebben altijd voorrang.

• Plaatsing gebeurt op basis van datum van aanmelding voor de interesselijst